آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست»
تاریخ : شنبه 13 آبان 1402
نویسنده : javid

متن آهنگ خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست فرزاد فرزین

امان از این تنهایی شدم مث دریایی که هر طرف میچرخه تو ساحلش تویی
سرابتو میبینه تو قلب هر آیینه تمام فکرش اینه مقابلش تویی
خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست میدونم اینجا جای من نیست
خدا منو ببین
رفیق هرشبم تنهاییامه اینو نگاه من به همه میگه
اگه فکر نجات هردومونی به من فرصت بده یه بار دیگه

 

 آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «خدا منو ببین این زندگی رویای من نیست»




|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید